Els informem que el 2 d’octubre de 2016 va entrar en vigor la Llei 39/2015, encara que aquesta tindrà un termini d’adaptació d’un any, en la que s’obliga, a totes les persones jurídiques, entitats sense personalitat jurídica, a aquelles que exerceixin una activitat professional de col·legiació obligatòria o siguin empleats públics, a tenir el corresponent Certificat Electrònic que permeti a l’Administració poder comunicar-se sense necessitat de fer-ho en paper. Aquesta nova Llei té com objecte…... Veure article
Els informem que el 2 d’octubre de 2016 va entrar en vigor la Llei 39/2015, encara que aquesta tindrà un termini d’adaptació d’un any, en la que s’obliga, a totes les persones jurídiques, entitats sense personalitat jurídica, a aquelles que exerceixin una activitat professional de col·legiació obligatòria o siguin empleats públics, a tenir el corresponent Certificat Electrònic que permeti a l’Administració poder comunicar-se sense necessitat de fer-ho en paper.
Aquesta nova Llei té com objecte principal implantar una Administració totalment electrònica, reduint el temps de tramitacions i agilitzant els procediments administratius.
A Finques Hosta, com administradors i gestors del seu immoble, ens trobem en la necessitat de poder accedir a les comunicacions que emet l’Administració, i per això serà imprescindible disposar d’apoderaments relatius, únicament, a aquesta qüestió.
Per exemple, en el cas que s’obrís un expedient de requeriment d’IVA, retencions, models informatius, etc., aquests ja no arribarien en format paper si no que, s’hauria d’anar consultant la plataforma electrònica de l’Administració per verificar si hi ha alguna comunicació pendent de tramitació, sempre a través del nostre apoderament i firma electrònica/certificat de la FNMT (Fábrica Nacional de Moneda y Timbre).
Pot consultar la totalitat de la Llei en el següent link: https://boe.es/buscar/act.php?id=BOE-A-2015-10565&p=20151002&tn=2
